DenumireCod Poștal
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Restructurăm infrastructura
din Sectorul 1, stradă cu stradă

Filtrare rapidă după:

743Analiză Prioritizare 179Proiectare 57În Consiliul Local 0Autorizare construire 13Execuție 33Modernizate

Strada CaieruluiSector 1 Situație consiliu

Etapele parcurse

Analiză Prioritizare
Proiectare
În Consiliul Local
Execuție
Modernizate
Etapele parcurse Proiectare
Etapa în curs In Consiliul Local
Modificare status -
Cod Poștal 014277
Vezi harta mărită

ISTORICactualizări

În funcție de soluțiile propuse de specialiștii care au realizat expertiza tehnică, se vor realiza reparații curente sau reabilitare/modernizare.

În cazul lucrărilor de modernizare care necesită intervenții complexe- inclusiv realizarea de lucrări pentru introducerea rețelelor de apă/canal se realizează un proiect de Hotărâre de Consiliu Local, care este introdus pe ordinea de zi a Consiliului Local Sector 1.

Pentru ca un proiect să poată fi supus votului consilierilor locali, specialiștii Direcției de Investiții trebuie să elaboreze mai multe documente:

  • să întocmească referatul de aprobare și să îl transmită către Serviciul Tehnică Legislativă, Secretariat și Arhivă;
  • să realizeze Raportul de specialitate și să îl transmită către Serviciul Tehnică Legislativă, Secretariat și Arhivă;
  • să realizeze Proiectul de hotărâre și să îl transmită către Serviciul Tehnică Legislativă, Secretariat și Arhivă;
  • să realizeze Anexa 1 „opis documentație tehnică” și să o transmită către Serviciul Tehnică Legislativă, Secretariat și Arhivă;
  • să scaneze documentația tehnică și să o transmită către Serviciul Tehnică Legislativă, Secretariat și Arhivă;
  • să realizeze Anexa 2 „Indicatorii tehnico-economici” și să o transmită către Serviciul Tehnică Legislativă, Secretariat și Arhivă.

Și în cazul în care se decide doar repararea și reabilitarea arterei, fără a se face lucrări de profunzime, demararea lucrărilor ajunge tot pe masa consilierilor locali. Motivul: cheltuielile cu aceste lucrări trebuie prevăzute în bugetul Sectorului 1 pe anul în curs sau într-una din rectificările bugetare care sunt supuse, la rândul lor, dezbaterii și aprobării Consiliului Local.

În această fază, sunt demarate mai multe etape legale, extrem de birocratice și de lungă durată.

Întreaga procedură poate dura între 2 luni și 1 an, în funcție de complexitatea realității din teren:

  • se emite ordinul de începere a proiectării;
  • se realizează cadastrarea;
  • se realizează Nota Conceptuală;
  • se realizează Tema de Proiectare;
  • se realizează un studiu geologic;
  • se realizează ridicarea topografică;
  • se depun actele pentru emiterea certificatului de urbanism;
  • se realizează Expertiza Tehnică;
  • se obțin avizele de la companiile de utilități- apă, canalizare, electricitate, cablu, IT etc.;
  • se obține aviz de la Primăria Municipiului București pentru coordonarea lucrărilor împreună cu Comisia de Circulație și Brigada Rutieră;
  • este elaborată documentația de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI);
  • este aprobată documentația de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI) de către Comisia Tehnico-Economică.

Modernizarea tuturor străzilor se face după criterii bine stabilite, prioritare fiind arterele de pământ și cele care nu au mai fost asfaltate de peste 10 ani.

În anul 2022, a fost semnat un acord cadru în baza căruia administrația locală urmează să efectueze reparații, să reabiliteze și să modernizeze aproximativ 1.000 de străzi aflate în administrarea Primăriei Sectorului 1. Vorbim de cel mai amplu program de reabilitare a infrastructurii rutiere din istoria Sectorului 1.

Pentru că suntem o administrație transparentă și consultativă, vrem să aflăm opinia dumneavoastră. În cazul în care considerați că strada pe care locuiți trebuie să fie reabilitată cu prioritate, vă adresăm rugămintea să ne trimiteți fotografii cu starea în care se află aceasta și pentru a le analiza și stabili planul de intervenție.

Fotografii încărcate la actualizare

resized-144d94ba-1ccc-41ac-8c16-3203b55e5a0b-rotated.jpg resized-2530d375-27b0-415f-ba74-cd8ae2617403-rotated.jpg resized-abd97e3e-5677-4227-b884-9b47f6bfc8b3-rotated.jpg resized-c6473d31-75a5-4a9b-845c-249994d81553-rotated.jpg

2 răspunsuri la “Caierului”

  1. Primaria Sectorului 1 spune:

    Bună ziua! Am transmis sesizarea dumneavoastră către Poliția Locală Sector 1, în vederea analizei și întreprinderii măsurilor care se impun. O zi frumoasă!

  2. Ionela Calina spune:

    Bună ziua,
    Adaug două noi poze de pe strada Caierului, lângă stația de metrou Aurel Vlaicu. Locul a devenit maidanul tuturor: Autogara ad-hoc pentru legătura cu stația de metrou (vehiculele folosite pentru navetă sunt lăsate pe aceste străduțe înguste peste noapte; parcare de lungă durată pentru cetățeni din toate județele, parcare pentru cei care au activități la clubul Năstase Marica. Dacă sun la poliția locală să comunic lipsa unei distanțe minime de acces, sunt rugată să comunic cu cei de la circulație…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dimnesiunea maxima acceptata a fisierului este: 256 Mo. Se pot încarca urmatoarele tipuri de fișiere: image. Link-urile către YouTube, AFacebook, Twitter si alte servicii incluse in mesaje vor fi incluse in afisare automat (dupa moderare). Drop files here

Sari la conținut